Odpowiedzi do Rodzinnej Gry Terenowej w Niepołomicach 

ZADANIE 1

1. The Simpsons
2. Smerfy
3. South Park
4. Wojownicze Żółwie Ninja
5. Lucky Luke
6. Bert & Ernie
7. Kaczor Donald i Siostrzeńcy
8. Asterix i Obelix
9. Kraina Lodu
10. Auta
11. Świnka Peppa
12. Minionki
13. Psi Patrol
14. Strażak Sam

ZADANIE 3

1. „Czerwony Kapturek”
2. „Podróże Guliwera”
3. „Potwory i spółka”
4. „Trzy małe świnki”

ZADANIE 5

Dawno, dawno temu w Niepołomickiej puszczy…

…żył sobie Bison. Był bardzo duży. Pewnego razu wybrał się na wycieczkę.

Na tej wyprawie gdzieś pośród krzewów spotkał znajomych z pobliskich Brzegów. Poszli więc razem w głęboki las i gdy tak szli wspominali pradawny czas.

Wtem nagle zza rogu wyskoczyła na nich zielona żaba. Na plecach żaby zauważyli fioletowy plecak. Zaciekawieni przypadkowym odkryciem postanowili pójść dalej.

Skonsternowana żaba wielce była nierada. „Potrzeba wam będzie żaby porada” – rzekła, śliwkowy plecak zgarnęła i za leśną ferajną pomknęła.

Następnie spotkali inne rodziny i już wspólnie wędrowali dalej. Aż dotarli do polany gdzie słońce pięknie świeciło.

„To piękne miejsce żeby odpocząć” – pomyślał Bison rzęsami trzepocząc. I poszli wszyscy leżeć na trawę  nie widząc, że jastrząb porywa żabę.

A żaba lecąc pomiędzy obłoki, z wielką radością podziwiała widoki, żałuje że dotąd nie leciała samolotem, lecz pragnie najszybciej wrócić z powrotem.

Jastrząb z żabą wlecieli do gniazda, a tam Bizon czekał znienacka. Żaba na jego widok się ucieszyła i szybko w jego ramiona wskoczyła.

Bizon wziął żabę na grzbiet, i pomknął w głąb puszczy, a jastrząb za nimi leciał, i spotkał po drodze sowę.

Na to sowa mądra głowa odezwała się w te słowa zamiast zjadać żabę dam Ci inną dobrą radę:

„Mój Jastrzębiu mój kochany, z Bisonem w puszczy nie zaczynamy, chroni zwierzęta nawet te słabe, duże małe w tym i żabę”

Jastrząb nierad z tej porady, że mu sowa broni żaby, na kolację by ją zjadł, jednak zje coś w barze „Smak”.

ZADANIE 6

1. KAZIMIERZ WIELKI
2. KOPIEC GRUNWALDZKI
3. 2 LWY 
4. ZAMEK NIEPOŁOMICKI

ZADANIE 8

1. Wiewiórka
2. Gwiazdy
3. Lalka

ZADANIE 10

1. Aktywna rodzina
2. 21
3. 22+28, 24+26, 19+31, 17+33, 21+29

ZADANIE 11

1. Czas 
2. Wiatr
3. Góra
4. Sekret
5. Słowniku
6. Ręcznik

ZADANIE 14

1. Pinokio.
2. Piękna i Bestia.
3. Gdzie jest Nemo?.
4. Księga Dżungli.
5. Autka

ZADANIE 15

1. Babcia

2. czerwony kapturek
3. Lusterko
4. Królewna śnieżka
5. Stół 
6. Czajnik

ZADANIE 16

1. 20 razy
2. but / kwiat / lustro / siedzieć / muzyka
3. np.: zebra, skunks, krowa, panda, sikorka, pingwin, bocian, borsuk.